ספינינג

תפסיק להתעצל - תתחיל לְפָדֶל!

מהו ספינינג?

אימון רכיבה על אופניים בתוך סטודיו בלווי מוסיקה.
אימון הספינינג משלב עבודה ארובית במאמצים משתנים בהנחיית מדריך מוסמך. 
קשה? ממש לא… את הספינינג הגה בתחילה בחור בשם ג’וני ג’יי אשר חיפש פתרון להמשיך ולהתאמן ברכיבה על אופניים גם כשמזג האויר בחוץ אינו מאפשר לנו…
מכאן הלך הספינינג והתפתח והפך לטרנד כובש יבשות. 
אופני הספינינג בנויות בצורה כזו שהמתאמן שולט על רמת העצימות (ממאמץ קל ועד מאמץ מירבי). 

האימון לכאורה נראה הומוגני אבל כל מתאמן מגיע לרמות המאמץ המותאמות לו באופן אישי ע”פ רמת כושר גופני, גיל, ויכולת אישית.

אנו, מדריכי הספינינג, עוזרים למתאמן להגיע לרמות שונות של מאמץ בשתי דרכים: דרך ראשונה, ע”פ התחושה הסובייקטיבית של המתאמן ממאמץ קל ועד קשה ואף לעיתים קשה מאד. דרך שניה היא ע”י שעון הדופק, אשר המדריך מכוון את המתאמנים באימון לפי אחוזי רמת המאמץ ממאמץ קל – 70% ועד מאמץ קשה – 85% ואף קשה מאד – 90% .

נשאלת השאלה מה הם אותם אחוזים? אחוז מאמץ מהמאמץ המקסימאלי של המתאמן שאותו אנו מחשבים בשיטה פשוטה: 220 – גיל = דופק מקסימאלי אותו נתון שקיבלנו הינו ה – 100% שלנו = הדופק המקסימאלי באימונים אין אנו מגיעים לרמת מאמץ של.100%
בשיעורי הספינינג ובכל פעילות ארובית אחרת רמת המאמץ נעה בין 70% – 85% בממוצע.
 

המיוחדים שלנו:

שיעורים בנושאים שונים- מוסיקת עמים עפ"י חגים ועונות השנה, אוירה נעימה וידידותית, מרתונים במועדים שונים ועוד…

מערכת שעות

מתאמנים חדשים?

להגיע 10 דקות לפני תחילת השיעור, כדי לכוון אופניים ולקבל תידרוך, יש להצטייד עם מים ומגבת ונעלי ספורט ובגדים נוחים.
ההרשמה חובה מראש במשרד או באמצעות הטלפון!

הרשמה

1. יש להירשם באפליקציה/במשרד/טלפונית
2. במידה ואינך יכול להגיע יש לבטל את השתתפותך.
3. במידה ויהיה ביקוש לשיעור מסויים, ייפתח שיעור נוסף.

מנוי המגיע פעם ראשונה לשיעור ספינינג
1. יש להגיע 10 דקות לפני תחילת השיעור על מנת לקבל הדרכה.
2. נא להצטייד במגבת ובקבוק מים.

מאמני הספינינג שלנו