לימוד שחיה לילדים ולמבוגרים – מה כדאי לדעת

לימודי שחייה לכל מי שלא יודע לשחות הוא דבר הכרחי ביותר, שכן מדובר על החיים שלנו, של הורינו ושל ילדינו. ככל שנלמד לשחות בגיל מוקדם כך גם הביטחון שלנו יגדל עם השנים, כמו כל דבר שיש לנו ניסון וותק בו. מעבר לחשיבות השחייה, מדובר בפעילות ספורטיבית לכל דבר ועניין אשר מומלצת ביותר, שחייה מפתחת שרירים וסיבולת לב ריאה כאשר כל הגוף עובד. לימוד שחיה לילדים לצד לימוד שחיה למבוגרים הוא דבר התורם לאיכות החיים!

לימוד שחיה למבוגרים – אף פעם לא מאוחר מידי

הרבה מאוד פעמים יוצא לכל אחד מאתנו להכיר מישהו שאיננו יודע לשחות בדרך כלל מדובר על אנשים בוגרים שעברו דבר או שניים בחיים שלהם שהם עם ילדים ומשפחות ועדיין מרגישים מחסום כלשהו בעניין השחייה. לרוב, הסיבות נובעות מפחד ממים או פחד לא להרגיש את הקרקע ובכלל פחד. נקדים ונגיד שזאת ממש לא בושה ואפשר להתחיל ללמוד שחייה בכל גיל ובכל מזג אוויר, קיץ או חורף. ועדיף להתחיל מאוחר מאשר אף פעם לא. לרשותכם מגוון מסלולים  הכוללים לימוד שחיה לילדים, חוג שחייה למבוגרים ע"י מדריכים מקצועיים.

בכל עיר יש בריכה פעילה אחת לפחות ללימודי שחייה

הרבה מאוד עיריות, יישובים קהילתיים, מושבים וקיבוצים כאחד מכירים בחשיבות של לימודי שחייה ולכן ברובם קיימת בריכה אחת לפחות שמתקיימות בה  שיעורי לימוד שחייה למבוגרים, לימוד שחייה לילדים ובכלל למי שרק מעוניין ורוצה. בבריכת קאנטרי טבעון תוכלו למצוא את מיטב מדריכי השחייה אשר ילוו את מי שרק מעוניין בשיעורי שחייה כגון לימוד שחיה לילדים, לימוד שחיה למבוגרים מהתחלה ועד שהוא ירגיש מוכן תוך תשומת לב אדירה בנושא הפחד ממים וצלילה.

חשיבות, ספורטיביות והנאה – השילוש המקודש

כאשר לוקחים ילדים לברכת השחייה או לים המטרה היא שהם יהנו ויוכלו להיות עצמאיים, בפיקוח כמובן, אך זה יכול להתקיים רק אם הם יודעים לשחות טוב ולא פוחדים מהמים. בדיוק בשביל זה פתחנו חוג שחייה לילדים. כאמור שחייה היא ספורט ידוע ומומלץ מאוד לכל שכבות הגילאים, מהקטנטנים ועד למבוגרים כאשר למבוגרים שמים דגש קצת מעבר ולכן מתקיים חוג שחייה למבוגרים. ולבסוף, לאחר שכולם יודעים לשחות  ולצלול ללא פחד ממים בזכות

חוג שחייה, אפשר לעשות חיים, לקפוץ לצלול ולהשתולל ולעשות כיף בבריכה ובים, והכי חשוב – שימרו על הבטיחות.

לסיכום

שחייה היא פעילות מומלצת ביותר על דעת הרפואה ובכלל ולכן אם אינכם יודעים עדיין לשחות, וזה בכלל לא משנה מהו הגיל שלכם, זה הזמן, אף פעם לא מאוחר ללמוד שיעורי שחייה ובטח שאף פעם לא מאוחר מידי בלעשות כיף ולשחות כפי שתמיד חלמתם לעשות.

דילוג לתוכן